Cooper Legacy - Del 8

Del 1 | Del 2 | Del 3 | Del 4 | Del 5 | Del 6 | Del 7

Efter ungefär en timme så kramade de varandra och sa hejdå, Amber tackade honom så mycket för att han hade bjudit ut henne. Under kvällen hade hon även blivit inbjuden till en fest som Nicholas skulle ha om några dagar.
När hon kom till Nicholas fest några dagar senare så möttes hon utav Andrew, han ställde rätt nära henne och hon undrade vad han egentligen ville. Hon visste redan om att Nicholas var rumskompis med en av hennes arbetskamrater, men hon hade ändå inte trott att Andrew skulle vara här.
- Heej Amber! Joo... när jag körde hit så tänkte jag på dig för jag antog att du skulle vara här så... sa han till henne.
Amber visste inte riktigt vad hon skulle säga och hon förstod inte riktigt vad han ville komma fram till med detta, så hon väntade tyst på att han skulle fortsätta.
- Jag stannade och köpte blommor till dig, sa han samtidigt som han räckte fram de rosa rosorna till henne.
"Han är gift!", tänkte Amber, nog hade hon hört alla rykten om att han flörtade med personalen på sjukhuset, men hon hade varit rätt osäker innan till om det verkligen var sant. 
"Han köpte en bukett rosa rosor till mig... och han är gift!", tänkte Amber igen samtidigt som hon tog emot blommorna.
Cooper Legacy | sims 4, ts4 | |
Upp