Sims 4 Äta ute: Matkritiker och stjärnsystem

I ett tidigare inlägg skrev jag om vad jag önskar att de skulle ha med i Sims 4 Äta ute, och en av sakerna var just matkritiker och ett stjärnsystem. Om du precis som jag önskar att det var möjligt så kommer du bli glad över att höra att det kommer vara möjligt i Sims 4 Äta ute.
 
game.co.uk kan man läsa lite mer om game packet och där står det "Become an Owner – You are in control of owning and running a restaurant. Hire and outfit staff, set the menu and prices, and chat up diners to improve customer satisfaction. Strive for a five-star rating or build a multi-restaurant empire to rake in the Simoleons!"
 
Bilden över är från trailern och visar hur en matkritiker sitter vid bordet och antecknar i sitt block. Det känns som att detta kommer bli mitt favorit-game pack, kan verkligen se att det ser ut som de lagt ner mycket tid på att göra det så bra som möjligt. Jag hoppas verkligen att Äta ute kommer leva upp till mina förväntningar, men jag tror faktiskt att det kommer att göra det. Hur känner ni? Kommer ni köpa Äta ute?
Sims 4: Nyheter, Sims 4: Äta ute | matkritiker, sims 4, stjärnsystem, äta ute | |
Upp