CAS: Familjen Crook

Eftersom Soliga trädgårdsprylar nyss släpptes så ville jag såklart göra en familj som använde kläder från det prylpaketet (och några andra paket). Redan när jag skapade Kelley (mamman) så fick jag en idé i huvudet om hur familjen skulle vara, innan det var det bara tänkt att jag skulle skapa en sim. Här kan du ladda ner familjen.
 
Min tanke med familjen är att Kelley är en ensamstående mamma till Isabell och Felix. Isabell är en rätt normal tonåringstjej med rätt mycket humörsvängningar och såklart så vill hon bli så populär som möjligt både på riktigt och på sociala medier som Simstagram. Även om hon är lite av en stereotyp så känns det som att det kan vara roligt att spela med henne ändå? Felix gillar mest att rita och lyssna på musik, men gillar även att spela fotboll och göra andra mer aktiva saker i skolan med hans kompisar.
 
Tycker ni det är bättre att jag gör som jag gjorde nu alltså att jag skriver en liten beskrivning (om jag har en idé i huvudet) om simmarna jag skapar, eller föredrar ni att komma på något själv? 
Sims 4: Mina simmar | sims 4, simstagram, soliga trädgårdsprylar | |
Upp