Sims 4: Izzie Stevens

Här är senaste personen som jag skapade Isobel "Izzie" Stevens från Grey's Anatomy. Måste bara säga att jag hoppas att det kommer att komma en uppdatering någon gång som gör att man kan ändra käken mer. Om man kollar på Izzie, så kan man se att hon har ganska rund käklinje och i Sims 4 är det omöjligt att få till den. 
 
Förresten, valde kort hår eftersom hon har det senare i serien. Tror jag känner mig nöjd med henne, gjorde mitt bästa med det som fanns i spelet. Så måste nog vara nöjd. Ser ni något som jag skulle kunna ändra på henne för att få henne mer lik? Bortsett från käklinjen.
Sims 4: Mina simmar | greys anatomy, izzie stevens, sims 4, sims 4 cas | |
#1 - - Sandy SIMSINSPACE:

Jag tycker att hon blev väldigt lik, faktiskt. Skulle sett direkt att det var Izzie även om du inte hade skrivit det i rubriken haha.

Svar: Ooo bra, kollade nyss på bilden igen och satt faktiskt och funderade över om man ens ser att det är Izzie. Skönt att man ser det.
Eawysims

Upp