Tack!

Vill bara göra ett snabbt inlägg och tacka och säga hej till alla nya som har besökt min blogg idag. Jag vet inte riktigt var ni kommer ifrån, men det känns superkul att gå från att ha runt 20 besökare om dagen till att logga in på sin blogg och se det gå från 20 till 30, sedan 50 och slutligen över 100 i slutet av dagen. Jag hoppas att ni nya kommer att vilja fortsätta läsa min blogg.
 
Hur många som besöker min blogg spelar egentligen ingen roll, men såklart att man blir glad av att se att folk verkar gilla det man gör. Så tack till alla er som tittade in på bloggen idag, och hej alla nya läsare. Om ni undrar något så är det bara att fråga antingen här i en kommentar eller på blogresponse. Min fråga till er är hur hittade ni hit? Skulle vara kul om någon av er svarade i en kommentar.
Allmänt | |
Upp