CAS och ny frisyr

Gjorde en sim lite snabbt för ville testa en ny frisyr som jag laddade ner, det är ungefär samma som kom med Äta ute (bild) men längre. Tyckte originalet var ok också men tror jag gillar den här versionen mer. Har fastnat lite för uppsatt hår tror jag, blir glad när jag hittar fina frisyrer som är just det. Känns liksom som det kan passa på vilken sim som helst eftersom det är så vardagligt? Annars brukar ju de flesta frisyrerna se så stylade ut, typ långt lockigt hår. Speciellt såna frisyrer som inte är maxis match.
 
Juste, här kan ni ladda ner frisyren. Just nu funkar den endast för de som har Äta ute, men personen som gjorde frisyren kanske uppdaterar det sen så det funkar för de som inte har det.
Sims 4: Mina simmar, Sims 4: Nedladdningstips | cas, hår, sims 4 | |
Upp