Bygger hus

I skrivande stund så håller jag på att bygga ett litet hus, men som vanligt har jag fastnat. Vet inte riktigt hur jag ska fortsätta. Hade egentligen velat ha lite ljusare färg på huset typ vitt eller möjligtvis gult eller blått, men vitt blir för platt? Sen finns det inte riktigt den nyansen på gult eller blått som jag hade velat ha. Hoppas att det kommer fler färger till utsidan av huset i någon uppdatering eller game pack/expansion. Hur som helst har ni några tips på vad jag kan göra med huset?
Sims 4: Mina hus/rum | bygger, hus, sims 4 | |
#1 - - Matilda:

Det ser jättefint ut! Well, jag hade ju faktiskt laddat ner en väggfärg, för då blir det exakt som du vill ha det! :))

Svar: Tror jag ändrade till en blå, försöker börja lära mig att bygga hus utan cc. Använder jag cc så känns det typ som jag har för mycket att välja på, sen enklare att dela huset med läsarna om jag vill göra det sen. Fast kanske laddar ner någon tapet sen som jag kan ha när jag kör själv. Tack förresten!
Eawysims

Upp