Barnrumsprylar innehåll

Jag kommer inte själv att göra ett inlägg som visar allt som fanns i Barnrumsprylar, så tipsar er istället att kolla på XUrbanSimsXs video om prylpaketet. Hon visar inte endast CAS och möbler, utan även hur man får tag på demonkrypskorten.
 
Imorgon kommer det ett inlägg om hur Adriannas rum ser ut nu, eftersom jag fick sån lust att möblera om det lite. Försökte använda så mycket möbler som möjligt från Barnrumsprylar, men använde lite möbler från grundspelet med. 
Min favoritmöbel som kom med Barnrumsprylar är de här gosedjuren, liksom kolla hur söta de är. I vissa färger har den öppen mun istället för stängd, men min favorit är den på översta bilden. Tycker nästan att EA borde sälja såna på riktigt, för jag vill ha en sån på riktigt. Vilken är er favoritmöbel från Barnrumsprylar?
Sims 4: Allmänt | barnrumsprylar, prylpaket, sims 4 | |
Upp