CAS: Michelle Elkins och tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka igen! Kände för att göra en sim som första inlägg sen min paus, ville göra något som gick rätt snabbt och var enkelt att göra. Så det fick bli en sim som heter Michelle Elkins, hennes egenskaper är Lat, Svartsjuk och Utåtriktad. Här kan ni ladda ner henne.
 
Nu (igår för er) ska jag typ läsa lite mer om prylpaketet som kommer idag, och kolla om jag missat något mer. Tror jag hängt med i det mesta men känns ändå som jag missat lite saker, behöver även kolla i kapp lite saker på youtube. Förresten tycker ni mest om att läsa om enbart sims eller gillar ni även om jag skriver lite mer om mig själv? Typ som att jag nyss skrev lite om vad jag ska göra. Juste, kommer ni köpa prylpaketet Soliga trädgårdsprylar imorgon?
Sims 4: Mina simmar | cas, sims 4, soliga trädgårdsprylar | |
Upp