Frukostbild

Godmorgon på er eller just nu ligger jag förmodligen och sover, men blev inspirerad förut av bilderna som fanns på framsidan på blogg.se, så ville göra något liknande själv. Eftersom koppen var tom från början så var jag tvungen att rita dit kaffet själv, så det är därför det inte ser superbra ut. Fast tycker det duger i alla fall, man ser ju vad det är.
 
Det jag gillade med att ta den här bilden är att jag får mer användning av dekorationerna som jag har laddat ner. Oftast när jag laddar ner dekorationer så tänker jag att jag säkert kommer få användning av det, men sen så får jag nästan aldrig det. Fast tycker ändå såna saker är bland det roligaste att ladda ner? Om ni undrar var man kan ladda ner något av det som finns på bilden så kan ni skriva en kommentar, så ska jag försöka hitta.
 
Juste, inte för detta har något med Sims att göra men brukar ni äta frukost och vad äter ni i så fall? Jag själv är rätt dålig på att äta frukost, eftersom jag vaknar rätt sent.
Sims 4: Bilder | frukost, sims 4 | |
Upp