Familjen Forman - Del 1

Det här är min senaste familj som jag har skapat, erkänner att jag gjorde den mest för att testa prylpaketet som kommer senare idag. Hur som helst, familjen består av mamman Natalia som är arbetlös eftersom hon vill spendera så mycket tid med sin dotter Adrianna som möjligt. Hon är även gift med Devin som har ett jobb inom affärer, och inte är pappa till Adrianna.
Bland det första Natalia och Devin gjorde var att sätta sig i soffan och kolla på tv tillsammans, eller Natalia försökte i alla fall att kolla. 
Adrianna gick efter ett tag ner för trappan och in i vardagsrummet och satte sig ner i soffan. Devin som aldrig riktigt gillat Adrianna kollade på henne som att hon störde de men försökte ändå dölja det lite med ett leende.
Även om Adrianna försökte att ha roligt tillsammans med sin mamma och hennes kille så kände hon av att han inte tyckte om henne, så hon gick upp till sitt rum igen (gjorde förrresten om rummet lite så det skulle passa henne).
Så hon kramade om sitt stora gosedjur som hette Dino, så kändes det lite bättre för stunden. 
 
Tror jag kommer skriva väldigt kort om varje bild på den här lilla serien. Hoppas inte det gör något för er men den här är mer skriven för att berätta vad som händer i mitt spel, inte så mycket för att skriva en historia.
Familjen Forman | barnrumsprylar, newcrest, sims 4 | |
#1 - - masims.blogg.se:

Åh, najs familj! Och vad härlig grafik, bra kvalité!

Svar: Jaa, ska bli kul att experimentera med barnrumsprylar med den familjen. Hoppas även att intresset för familjen ska hålla i sig, brukar bli uttråkad av att spela samma familj för länge samtidigt som jag gillar att spela med generationer hahahah
Eawysims

Upp