10 Minute Build Challenge

Om ni vill se mig bygga ett hus under stress så har jag gjort det i min senaste video, testade nämligen på 10 minute build challenge. Det går helt enkelt ut på att man har 10 minuter på sig att bygga ett hus, men sen har man även en budget på 17 500 simdaler.
 
Vad tycker ni om huset? Om man bortser från att det bara har två fönster, och typ inga växter utomhus så känner jag mig ändå rätt nöjd. Om ni vill ladda ner huset så kan ni göra det här.
Youtube | sims 4, utmaning | |
#1 - - Anna:

Hej! Vet du ifall det kommer komma husdjur till Sims 4? Vill nämligen börja med Sims igen (har inte spelat sedan 2an kom) och vill ha husdjur. Är det värt att köpa 4 och hoppas på att ett expantionspaket med husdjur kommer eller ska jag helt enkelt köra på 3an? :)

Svar: Husdjur har kommit till varje simsspel, så är helt säker på att det kommer att komma till Sims 4. Frågan är bara när det kommer, det skulle liksom kunna vara nästa expansion som kommer ut men det kan lika gärna vara den sista expansionen som kommer till Sims 4. Så man får fundera lite själv om man känner att det är värt att köpa Sims 3 eller 4. Tipsar om att kolla lite på youtube och se vilket som verkar roligast.
Eawysims

Upp