Sims 4 CAS: En till namnlös sim

Ännu en sim som jag gjort lite snabbt, försöker lära mig att göra lite mer annorlunda simmar men det är så svårt. Måste försöka komma på ett namn till henne också, för jag tror jag ska låta henne flytta in i någon stad i sparfilen som jag tänkt spela med snart. Har ni något förslag på ett namn till henne?
 
Juste, jag har en idé nu på vilken sorts berättelse jag vill skriva nu. Tänker låta det vara en överraskning tills första avsnittet kommer upp, men det tar ganska lång tid att skriva inläggen så det kan ta ett tag innan det kommer upp. Det är rätt mycket jobb bakom inläggen, eftersom jag måste göra mina egna poser. Så det blir nog ingen historia som kommer att komma upp varje dag, men vill i alla fall försöka få upp minst 2 inlägg i veckan?
 
En annan sak som jag håller på med när jag känner att jag har tid och lust över är min bloggdesign! Ni kommer inte se någon skillnad förrän jag är klar med den, eftersom jag gör den först på en annan blogg och sedan flyttar jag över designen till den här bloggen. Planerna är i alla fall att göra en header och sen tror jag att jag vill ha en drop down-meny under den, så det blir enklare att navigera på min blogg. 
Sims 4: Mina simmar | sims 4, sims 4 cas | |
Upp