Tips: XUrbanSimsX

Har ni hört om XUrbanSimsX? Om inte så tycker jag att ni borde kolla hennes kanal. Det jag gillar med hennes videor är att hon är så bra på att berätta en historia samtidigt som hon spelar. När man kollar på hennes let's plays så känns det aldrig sådär segt. Det finns nästan hela tiden något som händer och oavsett vad som händer så får Jenn det att funka i hennes historia. 
 
En annan sak jag gillar med hennes kanal är att hon har allt på den. Hon skapar simmar, hon visar när hon laddar ner cc och hon bygger hus. Det sistnämnda är något hon säger att hon vill bli bättre på, så vi som kollar får följa med henne i hennes utveckling. Vilket jag tycker är kul, eftersom man kan relatera till att inte vara bäst på det.
 
Det roliga är att i början gillade jag inte ens henne så mycket och trodde aldrig att jag skulle tipsa om henne, men nu sitter jag här och gör det. Det jag vill säga med detta är att även om du inte gillar henne direkt, försök ge henne en till chans. Finns det några av er som redan kollar på XUrbanSimsX sedan tidigare?
Tips | sims, xurbansimsx, youtube | |
Upp