Sims 4: Separata sängkläder

Något som störde mig i början när jag spelade Sims 4 var sängkläderna, eftersom jag ville kunna ändra färg på sängstommen och sängkläderna separat (som i Sims 2). Vet att det finns fler som kände som mig, så tänkte därför tipsa om att plasticbox har separerat sängstommarna och sängkläderna. Jag har haft de hur länge som helst i mitt spel och har aldrig fått några problem med de. Klicka på bilderna över för att komma till sidan där du laddar ner sängkläderna.
Klicka på bilderna över för att komma till sidorna där du kan ladda ner sängstommarna. Du behöver inte installera alla utan kan välja en om du vill. Det viktiga är bara att du laddar ner en madrass och en stomme. För att ladda ner från modthesims behöver du registrera dig.
Sims 4: Nedladdningstips | sims 4, sängar, sängkläder | |
Upp