Sims 4 Äta ute: Mina tankar

Efter att ha sett två trailers och läst varje nyhet om Sims 4 Äta ute så måste jag säga att jag är positivt överraskad. I början när jag bara visste att game packet hade något med restauranger att göra, så ville jag inte hoppas på för mycket. Det kändes som jag skulle bli besviken om jag hoppades på att ens restaurang kunde få stjärnor till exempel.
 
Nu känner jag att Äta ute kanske blir mitt favorittillägg till Sims, inte bara till Sims 4. Tror jag aldrig känt såhär för ett tillägg förut. Kanske för att detta är första gången ett tillägg handlar om något som jag tycker är roligt, och endast handlar om det.
 
Tror jag även bestämt mig för vilken familj jag vill spela med och hur jag vill spela. Tänker mig att jag börjar med en sim som jobbat som kock ett tag, men nu vill hon starta eget. Hennes första restaurang kommer vara något litet, kanske bara ett snabbmatställe. Sedan hoppas jag på att hon kommer tjäna tillräckligt mycket på det efter ett tag så hon kan öppna fler restauranger, som kanske är lite finare. Om du ska köpa Äta ute, har du bestämt dig för hur du vill spela med det?
Sims 4: Äta ute | sims 4, äta ute | |
#1 - - Mikka:

Jag tror att jag kommer köpa "Äta Ute", då det verkar följa med så himla många coola features jag skulle vilja ha! Däremot vet jag inte hur exakt jag kommer spela med det. För tillfället passar det inte alls in i min Jones historia t.ex, och jag är inte så mycket för att starta nya spel hela tiden. Men har en idé som jag kanske kommer göra, men det beror på om jag tycker den kommer vara kul eller inte, haha.

Svar: Hoppas att du delar med dig om det på bloggen om hur du spelar med Äta ute ifall du köper det! Skulle vara kul att läsa om.
Eawysims

Upp