Sims 4: Skapa en sim förändras

Wral har nyss bekräftat att uppdateringen som kommer idag eller imorgon kommer att göra alla kläder, accessoarer och frisyrer tillgängliga för alla simmar oavsett kön. I nyheten står det att EA ville att alla spelare ska kunna skapa simmar som de kan identifiera sig med eller relatera till. Om du vill läsa mer om uppdateringen så kan du klicka här.
 
Vad tycker ni om uppdateringen? Jag själv tycker det verkar spännande, är nyfiken på hur det kommer att se ut. Känns skönt att slippa behöva ladda ner saker som bara funnits tillgängliga för det ena könet också.
Sims 4: Nyheter | cas, sims 4, unisex, uppdatering | |
#1 - - Mikka:

Personligen så tycker jag det här är det bästa de någonsin kunde ha släppt! Äntligen! Säger jag bara och dör av lycka för att jag äntligen kan låta killar ha långt hår och klänning! Äntligen kan jag skapa vem jag än vill utan restriktioner!

Svar: Gillar att nu kan man använda killarnas kläder till tjejer, för har för mig om att det har funnits saker till killar som jag tyckt tjejer också borde kunna ha. Det enda jag funderar på är hur cc som man redan har i spelet kommer att påverkas.
Eawysims

Upp