Adriannas rum före och efter

Såhär såg rummet ut före jag började möblera Adriannas rum, innan prylpaketet hade kommit ut så hade jag bara ändrat lite färger och lagt till någon möbel till. Typ tavlorna var något jag la till innan prylpaketet. Om ni inte fattar vad jag pratar om så har jag byggt ett hus baserat på ett riktigt hus, du kan läsa mer om det här.
Här är resultatet, bytte plats på skrivbordet och sängen helt. Det kanske ser lite stökigt ut men ville inte att det skulle se så städat ut, det är ju ändå ett barnrum. Bytte ut tavlan mot en annan tavla som kom i prylpaketet, och bytte även ut leksakslådan mot den nya leksakslådan. Adrianna fick även en ny kontorsstol, men hon fick behålla skrivbordet. Sen så satte hon upp lite posters på väggen.
 
Jag är rätt nöjd med hur det såg ut efter att jag hade möblerat om, känns mer som ett barnrum nu. Känns även som mer av hennes personlighet har kommit fram i inredningen. Vad tycker ni?
Familjen Forman | barnrumsprylar, inredning, sims 4 | |
#1 - - masims.blogg.se:

Åh vad fint det blev! Blir ju nästan sugen på att köpa prylpaketet nu haha!:))

Svar: Om du spelar med familjer är det nog värt pengarna, eller bygger hus. Tror faktiskt det här är mitt favoritprylpaket, känns som man kan använda det till de flesta familjerna.
Eawysims

Upp