Soliga trädgårdsprylar ute nu!

Ville bara säga att nu finns äntligen Soliga trädgårdsprylar att köpa här. Har suttit och väntat (och haft tråkigt) på att det ska släppas sen klockan 16 kanske? Eller egentligen så har jag längtat efter det redan innan EA ens berättade om att det skulle släppas, eftersom det var lite rykten om att nästa prylpaket skulle heta Backyard Stuff.
 
Hur som helst så ska jag testa att spela lite nu, och kommer nog att göra som förra gången så att jag endast visar mina favoriter från prylpaketet. Fast länkar en video som någon annan har gjort om det så de som har lust kan se allt som finns i prylpaketet. Om ni inte fattar nu så kommer ni förstå sen, känns som jag förklarar lite dåligt som vanligt. Juste, har/ska ni köpt/köpa Soliga trädgårdsprylar? Berätta gärna vad ni tycker om det i så fall.
Sims 4: Nyheter | sims 4, soliga trädgårdsprylar | |
#1 - - Mikka:

Kul att se att du är tillbaka igen, har saknat din inlägg! Jag tror att jag kommer köpa Soliga trädgårdsprylar i framtiden, om det blir idag eller om någon månad vet jag inte då prylpaketet inte riktigt passar hur jag spelar just nu. Däremot har jag hört att det ska följa med ett runt bord, vilket jag är lite sugen på att ha dock...

Läste ditt inlägg innan detta och tänkte att jag kan lika gärna svara på frågan du ställde där, här i denna kommentar. Jag läser ju främst din blogg för sims och simsrelaterade saker. Däremot så gör det inget om du vill skriva andra inlägg, kan var väldigt kul att läsa om lite annat då och då med. Kanske att du skriver om dig själv/vad du ska göra, som ett extrainlägg utöver det simsinlägg som du lägger ut? :)

Svar: Ja, det kom två runda bord med parasoll med 6 platser för stolar. Den ena parasollen är lite genomskinlig, ungefär som såna badringar?
Tänkte mer typ att jag blandar lite sims och lite personligt i samma inlägg, ungefär som vissa youtubers gör när de pratar samtidigt som de spelar. Typ några korta kommentarer om sig själv bara när de känns som att det passar.

Kul att höra att man har varit saknad förresten! Har själv saknat att läsa alla simsbloggar, har bara kikat in lite snabbt när jag haft typ 5 min.
Eawysims

Upp