Sims 4 Legacy Challenge #1

Har startat en legacy challenge på min youtube-kanal nu, så det hade varit superkul om ni ville kolla på videon. Ni får ursäkta brusandet från min mic men ska försöka kolla om jag kan fixa det till nästa del!
 
Min tanke med kanalen är att lägga upp mest om Sims 4, men vill även lägga upp videor när jag spelar andra spel. Så av den anledningen så fick kanalen heta Eawy istället för Eawysims. Förresten kommer ni att följa serien? Har ni något förslag på vad hon kan göra i nästa del?
Youtube | legacy, sims 4, youtube | |
#1 - - Mikka:

Himla kul att se att du börjat med YT, har ibland funderat på det själv men aldrig riktigt vågat/orkat ta steget att testa.

Jag kanske inte kommer ha tid att följa din serie dagligen men jag kommer definitivt kika på dina videos då och då. Gillar att ha igång simsvideos när jag sitter vid datorn och spelar själv.

Angående om vad som ska hända i nästa video är väl lite huruvida du vill spela tänker jag. Vill du spela som att det är en historia du berättar, eller vill du mer spela för att klara av challengen? Jag tycker att James från The Sim Supply gör väldigt bra videos med olika challenges och gillar hans spelstil, det är lite mer "klara av utmaningar" än att hitta på en historia och story.

Svar: Min tanke är att spela lite som The Sim Supply, men samtidigt kanske ha lite av en historia. Kommer inte ha så mycket fokus på att ha en historia som när jag skriver inlägg.
Du borde testa att börja med yt! Det är superkul, kanske lite svårt i början när det är så mycket man behöver lära sig. Fast samtidigt så lär man sig ändå rätt snabbt.
Eawysims

Upp